Tuesday, January 8, 2013

Yeni bir Kaan

Oglumla ilgili de birkac satir yazayim. Son zamanlarda Kaan cok buyudu. Daha bagimsiz, daha aktif bir cocuk oldu. Bunda benim kendi hayatimi yasamaya baslamamin cok etkisi var sanirim. Parentology egitiminde ogluma verdigim sozlerden biri "annen kendi hayatini yasayacak" idi. Cunku ben "sizin yuzunuzden hic sosyal hayatim olamadi" diyen bir annenin kiziyim. Sonra evde kalmaya basladiktan sonra kendime vakit ayirmakta nasil zorlandigimi terapistime anlatirken "ama bu pek de kendi hayatini yasayan anne olmuyor oyle degil mi" deyince bir anda aydinlandim. Istanbul donusu kapilar kilitlenmeye basladi. Tuvalete giriyorum, banyoya giriyorum ve kapiyi kilitliyorum.. Kaan bir iki gun kapida agladi sonra tipis tipis odasina gitmeye basladi. Aksam uyurken kapimi kapatiyorum - artik gece yanima gelmiyor :) Hobi veya is yaparken kapimi kilitliyorum, anliyor. Bu Kaan'a kendisinin de anneden bagimsiz bir hayati olabilecegini gosterdi. Sadece bu degildir belki de, ayni zamanda buyuyor da.. Ben de buyuyorum, oglum da... Ogretmeni bile yeni donemde bambaska bir Kaan goruyorum dedi. Kendine guveni artmis, daha neseli, cocuklarla kaynasan, sinif icinde daha aktif.. Buyu benim guzel oglum.. Annen zamaninda buyuyemedi, sen buyu...

No comments:

Post a Comment