Sunday, November 11, 2012

2012 ilklerim

Daha evvel adi gecti mi bilmiyorum ama burada kipir kipir, enerji dolu, fistik bir arkadasim var Nilgun. 2012 senesi icin kendine 12 yeni sey deneme hedefi koydu ve basardi! Hedefleri koydugunda beni bu kadar etkilememisti ama hedefine ulastigini soylediginde cok etkilendim ve ben de bir dusuneyim hayatimdaki yenilikleri dedim, 2012 de neler yapmisim. 2013 icin de kendime hedefler koymaya karar verdim ama biraz dusunmem gerekecek hahahah
2012 ilklerim:
1-) Yilbasinda dukan diyetine basladim, hayatimdaki ilk diyetti :) iki ayda 72 den 58 e dustum ;)
2-) Ilk defa takma kirpik kullandim, tek tek eklenenlerden, super havaliydi bak bunu bir daha yapabilirim
3-) Ilk defa spa'da masaja gittim, ama yanlis secim yapmisim heralde epey canim yanmisti hahaha o yuzden bir daha gitmedim
4-) Ilk defa bahceme cicek ektim, su anda hepsi olduler gerci :p
5-) Oglum yuvaya basladi
6-) Shuttle therapy ye basladim, istanbula gittim geldim.. Nisantasina asik oldum..
7-) Etisalat akademide egitime katildim, bes senede ilk defa :)
8-) Duzenli spora basladim, bu hayatimdaki ilk degil elbette ama uzunca bir suredir yapamadigim birseydi..
9-) Madonna konserine gittim
10-) Ilk babyshower partime katildim
11-) Istifa ettim :) Netone'dan da istifa etmistim ama nedenleri cok daha farkliydi
12-) Coaching egitimlerine basladim
13-) Oglumun ilk veli toplantisina katildim :)
14-) Bunu yazmaya henuz hazir degilim :) ama benim icin cok buyuk bir adim atmayi basardim.. Zincirlerimden kurtuldum, kendi basima ayakta durmayi basardim. Bu yil her sene buyudugumden biraz daha fazla buyudum :)

2 comments:

  1. woohooo sen hedef koymadan yapmissin tum bunlari hedef koysan neler yapardin kimbilir!

    ReplyDelete
  2. 2012 parende hedefimizi de unutmayalim hehehe

    ReplyDelete