Saturday, November 17, 2012

Good Bye Etisalat..

Ve iste bir devir daha kapandi.. 5 yila varmak uzere olan Etisalat macerami sonlandirdim. Son gun sabah kalkip 3 kiyafet degistirdim, ne giysem yakistiramadim uzerime sanirim ozel hissetmek istedim kendimi. Sagolsun ofisten arkadaslar o gun cok ozel hissettirdiler beni, ne giydigimin bir onemi kalmadi.. Oglen bizim kattaki acik alana cagirdilar beni de.. Harika bir cicek arajmani - laleler ve lilly.. rengarenk oyle guzeldi ki! Pasta ve ikramlar! Farewell karti icin de Ninan'in (benim ekibimdeki arkadaslardan biri) esi el yapimi bir kart hazirlamis.. Sonra bir de plaket yaptirmislar.. Ortaya koyduklari emek cok hosuma gitti, beni mutlu etmek icin ellerinden gelen cabayi gostermisler. Kartimi elime alip icini actigimda daha da cok sasirdim cunku hic bu kadar kalabalik bir farewell karti gormemistim.. Meger 5 sene icinde ne cok insanla etkilesip ne cok insanla bag kurmusum.. Oyle guzel dilekler, oyle guzel anilar sigdirmislar ki kartima! Cok ozel bir armagan oldu bana. Veda konusmasinda da onlara ne kadar ozel olduklarini soyledim, herbiri ile gercekten de paylastigim cok farkli seyler olmus.. Kimisiyle film alisverisleri, kimiyle cocuk muhabbetleri, kimiyle hobi muhabbetleri, kimiyle kariyer muhabbetleri, kimiyle hayat felsefesi, kimiyle de sadece is muhabbeti... her telden calmisiz.. Hepsi ayri  ayri beni cok ozleyeceklerini soylediler, samimi olduklarini hissettim.. Gozler yalan soylemez. Cok ozel hissettim o gun.. Ben de ozleyecegim.. Pek cok seyi. Ama kendim icin en dogru adimi attigima inancim buyuk.. Yolum acik olsun..

No comments:

Post a Comment