Tuesday, November 6, 2012

Coaching - Kendimle grur duydum!

Az evvel ilk client'im ile (yakin arkadaslarimdan bazilari ile de coaching denemeleri yapiyoruz, onlari saymiyorum) basarili bir seans yaptim. Ustelik telefonda! Neden "ustelik" cunku yuzyuze olmazsa cok da verimli olmayacagi gibi bir onyargim vardi ve onu yendim! Client im bundan evvelki seans sonrasinda cokca dusundugunu ve konustugumuz degerleri dogrultusunda adimlar atmaya basladigini ve kendini daha iyi hissettigini soyledi. Seans boyunca bolca listening yaptim, coaching toolbox dan en az 4-5 tool kullandim, zamani cok iyi yonettim.. Ve kendime kocaman bir aferin verdim! Ses tonundan anladigim kadari ile client'im da memnun ayrildi bu gorusmeden :)

Coaching'in benim icin buyulu olan yani insanlarin kendi potansiyellerini kesfetmelerine, hayatlarindan daha mutlu olmalarini saglayacak adimlar atmalarina yardimci olabilmek! Bu beni inanilmaz aska getiriyor! Daha yolun cok basindayim ve ogrenecek, tecrube edecek binbir turlu sey var ama simdiden degisimin sinyallerini alabilmek beni cok heyecanlandirdi. Bir de bu iste beni heyecanlandiran seylerden biri insanlarla calisiyor olmak yani bu zaten cesitlilik anlaminda milyon olasilik demek ve kendimi gelistirmek icin inanilmaz bir potansiyel demek! Kos Lemis Kos :)

No comments:

Post a Comment