Monday, November 5, 2012

Sali Kahvesi

Abu Dhabi Turkish Delights bayanlari sali sabahlari ayda iki kere bulusuyorlar :) Yarin ilk sali kahveme gidiyorum onlarla bulusmaya ve bu bana garip bir heyecan veriyor :) Kendimi evden kacta cikayim, ne giyeyim, sonrasinda ne yapayim planlari yaparken buluyorum, cok keyifli. Onceden facebook grubu cok takip etmezdim, artik surekli bakiyorum bayanlar ne yazmis neler yapyorlar. Sali kahvesi anonsunu gorunce hemen atladim :) Iclerinden cok azini taniyorum onceden bu benim icin gitmeme bahanesi olurdu kesin, cok sicak kanli gozukmeme ragmen yeni insanlarla tanismaya cok da  hevesli degildim. Simdi ise bambaska hissediyorum. Gideyim, tanisayim, havadan sudan konusayim, onlari dinleyeyim istiyorum. Galiba insanlari gozlemlemeyi de seviyorum artik eskiden insanlarla tanisip iletisim kurmaktan bu yuzden kaciniyordum cunku onlarin kaygilarini, uzuntulerini uzerime giyip sahip olmak istedigim seylere sahip olduklarini gorunce de kiskaniyordum. Simdi ise ben kimim, ne istiyorum, bir seye sahip degilsem neden sahip degilim gorebiliyorum, onceden goremiyormusum demek ki :) Ben beni gercekten sevmeye basladim galiba :)

No comments:

Post a Comment