Saturday, November 17, 2012

Kendime yeni bir ben lazim :)

Harika bir uzun haftasonu oldu! Persembe gunu tatildi, haftasonuyla beraber 3 gun tatil olmus oldu- ay artik benim icin bu pek bir sey farkettirmeyecek ne garip... neyse..
Carsamba is cikisi Etisalat'tan kizlarla M&S binasinda late lunch yaptik.. Cocuklarini getirmislerdi ben de Kaan'i getirttim. Oyun alaninda oyle guzel oynadilar ki hem biz hem cocuklar cok guzel vakit gecirdik..
Persembe "me day" ilan edip Kaan'i Chassy ile evde biraktim. Banu ile sabahtan Westin de kahvalti, sonra Al Bandar'da beach keyfi, sonra Souk'da lunch yaptik.. Super keyifliydi. Ayni aksam ladies night ayarlamistim, Ornina'da keyifli bir aksam oldu. Cikista Al Bandar'da ortalik yerde Nilgun ile parende attik yine hahahahah.. cok zevkliydi. Yil sonuna kadar 12 farkli yerde parende atarken resim cekinicez, hedef koyduk!
Cuma gunu Banu ve Kaan ile Shangrila'nin havuzuna gittik. Kaan havuza bayiliyor, ben de seviyorum oranin havuzunu.. Tepisti tepisti, eve gelince zor uyuttum ama bir uyudu uyanmak bilmedi sonra hahahah. Duygularda mangal vardi ona da gec kaldik hatta. Cok keyifli bir mangal aksami oldu.. Uzun bir zamandan sonra Tabu oynama firsati da bulduk :) Cocuklarla epey zorlandik ama azimli ciktik hahahhahaha Bir ara cildirmis bir sekilde cocuklara bagirirken buldum kendimi - amanin dedim cocuklardan beter ihtiyacim varmis benim oyun oynamaya..
Ve bugun de sabah 40dk yuruyus yaptim.. Harika bir kahvalti hazirladim, sonra oglusumla bahcede oynastik... Kaan bugun 4 kere tuvaletini soyleyip tuvalete cisini yapti ama sonra ben disari ciktim, dondugumde altinda bez vardi :( Chassy uyurken yatagina kakasina yapti, sonra da bez istedi dedi.. eminim cocuk korkmustur kakasini yataga yapinca, Chassy de dunden razi teslim olmustur bez takmaya cocugu cesaretlendirmek yerine.. Neyse evde oldugum bir 3-5 gun zaman diliminde hallolacak bu cis-kaka muhabbeti eminim. Cunku ben hicbirsey demeden Kaan kendisi don giymek istiyor zaten. Bakalim.. Neyse sonra Ikea ve Ace yaptim.. Bahcemi guzellestirmek istiyorum. Birseyler bakindim ama henuz almadim.. salincak cok istiyorum ama biraz daha geziniim.. 5 cayina Banu'daydimmm! Blueberry Muffin yaptik beraber ve afiyetle yedikkkkk harikaydiiiiiiiiiiiii... Ay vallahi dolu dolu bir haftasonu olmus..

Veeee bu aksamm.. Kaan'i yatirdiktan sonra birden dusundum.. Ee Lemis, yarin is yok? Bir anda nese doldu icim :)  Sirketten bir arkadas az evvel mesaj atti, yarin ise gitmeyecek olmak nasil bir duygu? Valla guzel bir duygu. Guzel olan "ise gitmemek" degil ama bence "istemeye istemeye o ise gitmek zorunda hissetmemek". Iste tam da boyle hissediyorum :) yarin ola hayrola.. Herkese sevgiler, yarin isbasi yapan arkadaslarima da kocaman bir KOLAY GELSIN diliyorum :)

No comments:

Post a Comment