Tuesday, November 6, 2012

Belly dancing

Bu hafta simdiden iki gun spora gittim. Hedeflerimden biri haftada 3 gun spor yapmakti. Yillardir spor yapicam yapicam deyip de yapmayan ben icin bu harika bir skor!

Son gittigim gun zumba dersi yerine arap muzigi esliginde oryantel dans yaptik :) Meger onceden planlamislar arap hatunlar dansoz gibi kiyafetlerle, sangirtili kemerlerle geldiler :)  Bunlari boyle dansoz kiyafetleriyle gorunce dokturecekler sandim. Beni de avrupali gorduler herhalde sen de denersin hadi sen de kemer tak falan diyorlar :) Ben hocadan bir tane hani su bele baglanan parali kemerler var ya onlardan bagladim esofmanimin uzerine. Hoca basladi kivirmaya ama bi saga bi sola kivirtiyor baska numara yok :) Muzik beni benden aldi bir kere, kapi gicirtisina oynayan ben durur muyum hehehe biraktim dersi mersi basladim dansetmeye :) Kizlar koptular aaaa sen nerden biliyorsun dansetmeyi kimden ders aldin falan hehehe Sonra herkes basladi kendince dansetmeye  biraktik dersi mersi bi saat cilginlar gibi dansettik.. hicbir aerobic ya da zumba dersinde bu kadar terledigimi hatirlamiyorum, super oldu hahahah! Aklimdan gecmedi degil bak gideyim Asena ya da Dansoz Tanyeli'nin cd lerinden ogreneyim bisiler belly dancing dersleri vermeye baslayayim hahahahah ay neden olmasin valla.. Bunu bir dusuneyim ;)

2 comments:

  1. ana yeni bir is daha cikti, bunun sonu gelmiyecek galiba, hepsinide yapabilirsin ve iyi fikir valla! bir isten ayrildin bin isin oldu he he

    ReplyDelete
  2. hahahahah dogru dedin! Daldan dala daldan dala.. bakalim gonlum nereye konacak..

    ReplyDelete